En nördig friare

That's me.
Jo, det är nämligen så att mina intressen är att snöa in mig
på särskilda saker. Saker som jag ägnar jättemycket tid på
i perioder. Jag har alltid nåt sånt intresse. Som exempel kan jag
föreslå Millennium-böckerna (och sedan även filmerna), Sex & the City,
Hole o.s.v. Listan kan göras lång.
Mitt nya intresse är Twin Peaks. Det började med att det låg på
"serier-jag-måste-se"-listan. Nu är jag där. Och besatt.
Så nördig att jag beställer hem boxen från Ginza innan jag ens
sett klart serien. Någonting speciellt är det. Som gör att jag fastnar
för vissa grejer. Men så är det väl med intressen.
Ja, just det. Det här med friare också. Jag är ju totalt förlorad
i Noomi Rapace. Så jag planerar att fria till henne, så får hon dumpa
Ola. För mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0